اصفهان، خیابان توحید میانی، بالای داروخانه دی، ساختمان پزشکی توحید

09026553928

031-36281305

تزریق چربی به گونه در اصفهان

با پیشرفت علم و فناوری، انقلاب بسیار عظیمی در حوزه ی جراحی ها و دیگر کار های زیبایی به وقوع پیوست. روش ها و ابزار های مختلفی برای جوانسازی پوست و زیباسازی انسان ها کشف و ساخته شد. یکی از بهترین روش های زیبا سازی و جوانسازی که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، تزریق چربی نام دارد. این روش با استفاده از ابزار های پیشرفته انجام می شود؛ به طوری که کمترین آسیب را به فرد می رسانند. این روش از زیبا سازی در میان رنج های سنی و جنسیت های مختلف جامعه رواج دارد. بیشترین نوع تزریقی که در میان مردم طرفدار دارد، تزریق چربی به گونه است. اگر به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید، می توانید خانم ها و آقایانی را ببینید که در رنج های سنی مختلفی قرار دارند و برای تزریق به کلینیک مراجعه کرده اند. فرقی ندارد که جوان باشید و یا پا به سن گذاشته باشید، تزریق چربی به گونه می تواند برای شما به معنای یک معجزه باشد. افراد به دلایل مختلف به این کار دست می زنند. استفاده از خدمات تزریق چربی به صورت در شهر های مختلفی انجام می شود. اگر در اصفهان هستید می توانید از خدمات تزریق چربی به گونه در اصفهان از کلینیک دکتر قانعی برای اهداف زیبایی خود استفاده کنید. در ادامه به نکات مهم پیرامون این موضوع می پردازیم پس با ما همراه باشید.

تزریق چربی به گونه در اصفهان

دلایل تزریق چربی به گونه

افرا بنا به دلایل مختلفی اقدام به تزریق چربی به گونه می کنند. در واقع انجام این کار برای رفع مشکلات زیر انجام می شود:

  • از بین بردن چین و چروک های گونه
  • پر کردن فرو رفتگی گونه
  • برجسته کردن و حالت دادن به گونه
  • برطرف کردن شلی و آویزانی گونه به خصوص در خانم ها و آقایان نسبتا سن بالا
  • از بین بردن آکنه ها و یا جای زخم در این ناحیه

در میان افرادی که به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند، خانم های جوانی را مشاهده می کنیم که برای برجسته کردن گونه های خود اقدام به تزریق کردن چربی می کنند. همانطور که می دانید گونه های بخش بسیار مهمی از زیبایی صورت را تشکیل می دهند. در سراسر دنیا می توان افرادی را دید که چهره شان بعد از تزریق چربی از این رو به آن رو شده است و در واقع تغییر چشمگیری کرده اند و به وضوح می توان زیبا تر شدن را در چهره ی این افراد مشاهده کرد. برای زیباسازی گونه از خدمات دیگری مانند تزریق ژل نیز استفاده می شود. از جمله این خدمات می توان به تزریق ژل گونه در اصفهان اشاره نمود که در کلینیک دکتر حداد با بهترین کیفیت و قیمت انجام می پذیرد.

تزریق چربی به گونه در اصفهان

تزریق چربی به گونه چگونه انجام می شود؟

برای تهیه ی چربی مورد نیاز برای تزریق به گونه از بافت های بدن خود فرد کمک گرفته می شود. برای این کار بافت هایی مثل ران و یا پهلو که دارای بافت چربی بیشتری هستند، انتخاب می شوند. این کار توسط دستگاه مخصوص انجام می شود و ناحیه ی مورد نظر بی حس می شود. در واقع بی حسی موضعی انجام می شود و نیازی به بیهوشی کامل نیست. تزریق چربی به گونه یک عمل سرپایی است و اغلب در یک جلسه انجام می شود. پس از اینکه چربی به دست آمده برای تزریق آماده شد، آن را با کمک سوزن مخصوص به گونه تزریق می کنند. بلافاصله بعد از انجام کار می توان تفاوت بسیاری را در صورت مشاهده کرد اما تغییر اصلی بعد از یک ماه حاصل می شود. بعد از عمل باید از موضع مراقبت کرد و تا حد امکان از استعمال دخانیات پرهیز نمود. کبودی حاصل از تزریق بعد از یک یا دو هفته بسته به بدن بیمار برطرف خواهد شد.

تزریق چربی به گونه در اصفهان

کلینیک تزریق چربی به گونه در اصفهان

می توان کلینیک های زیبایی بسیار زیادی را با یک جستجوی کوچک پیدا کرد اما باید گفت که کارکرد همه ی کلینیک ها به همدیگر شبیه نیست. بنابراین برای کارهای زیبایی باید به کلینیک هایی مراجعه کرد که امتحان خود را پس داده اند و زیباجویان از عملکرد آن ها راضی هستند. نیاز به توضیح نیست که انجام کار های زیبایی چه قدر حساس و مهم است. به طوری که برخی از افراد برای انجام این کار ها کیلومتر ها راه را طی می کنند تا عمل زیبایی خود را توسط یک کلینیک مجرب انجام دهند. اگر در این زمینه ریسک کنید، ممکن است دچار پشیمانی شوید و حتی چهره ی قبل از عمل زیبایی خود را به چهره ی کنونی خود ترجیح دهید. یکی از کلینیک هایی که در اصفهان می توانید به آن مراجعه کنید، کلینیک زیبایی دکتر مرجان حداد می باشد. در این کلینیک، متخصصان مجرب با استفاده از ابزار پیشرفته شما را برای رسیدن به زیبایی بیشتر همراهی می کنند.

تزریق چربی به گونه در اصفهان

قیمت تزریق چربی به گونه در اصفهان

هزینه تزریق چربی به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به صورت شما و مسائل این چنینی توسط دکتر مشخص می شود. برای اطلاع از قیمت می توانید به کلینیک مراجعه کرده و بعد از بررسی شرایط از قیمت مطلع شوید. تزریق چربی به گونه با مناسب ترین قیمت در کلینیک دکتر حداد انجام می پذیرد. بسیاری از زیباجویان از کارشناسان ما می پرسند تزریق ژل بهتر است یا تزریق چربی؟ برای پاسخ به این سوال می توانید به مقاله پیوند شده در سایت کلینیک دکنر حداد مراجعه فرمایید.

نوشتن دیدگاه