اصفهان، خیابان توحید میانی، بالای داروخانه دی، ساختمان پزشکی توحید

09026553928

031-36281305

تزریق ژل گونه در اصفهان

با بالارفتن سن، گونه‌ها دچار افتادگی خواهند شد و همین باعث می شود افراد برای درمان شل شدن پوست خود به تزریق ژل روی بیاورند. تزریق ژل گونه در اصفهان روش‌ها و مزیت‌های خاص خودش را دارد و افراد زیادی تمایل به انجام دادن آن دارند همچنین نکات مختلفی در رابطه با این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار هستند که رعایت هر یک از آن‌ها می‌تواند شما را به سمت درمان موفقیت‌آمیز سوق دهد. در کلینیک دکتر مرجان حداد تزریق ژل گونه با قیمت مناسب و کیفیت بالا انجام می شود. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات جامعی را در رابطه با این موضوع به دست بیاورید.

 تزریق ژل گونه در اصفهان

مزایای تزریق ژل گونه

تزریق ژل گونه توانسته مزیت‌ها و امتیازات مختلفی را به خود اختصاص دهد که هر کدام از آن‌ها بسیار پراهمیت هستند و می‌توانند یک تغییر بزرگ را در صورت شما به وجود بیاورند و اعتماد به نفستان را افزایش دهند. این مزیت‌ها به شرح زیر هستند:

  • گونه‌ها باعث برجسته‌سازی و زیبایی چهره می‌شوند: زمانی که خشکی پوست زیاد می‌شود و سن افزایش پیدا می‌کند، شاهد تغییرات ظاهری بسیار زیادی خواهیم بود؛ از این رو برای به حداقل رساندن این آسیب‌ها می‌توان از روش درمانی تزریق ژل گونه بهره برد. با استفاده از تزریق ژل می‌توانید باعث برجسته شدن گونه‌هایتان شوید. با گونه‌های برجسته می‌توانید زیبایی را برای چهره خود به ارمغان بیاورید.
  • زمان عمل کوتاه ولی ماندگاری بالا است: به طور کلی تزریق انواع ژل در بین روش‌هایی قرار می‌گیرد که نیاز به زمان چندان زیادی ندارد و در عرض نیم ساعت می‌توان آن را به اتمام رساند. به همین علت هیچ گونه نیازی به خالی کردن تایم و یا گرفتن مرخصی نخواهید داشت. همچنین با توجه به نوع ژل مدت زمان ماندگاری نیز متفاوت خواهد بود. به طور کلی مدت زمان ماندگاری می‌تواند بین 6 ماه تا 2 سال باشد. البته سن فرد نیز در میزان ماندگاری تاثیرگذار خواهد بود.
  • به بیهوشی نیازی نیست: یکی دیگر از مزیت‌های تزریق ژل گونه در اصفهان این بوده که نیازی به هیچ گونه بیهوشی نیست. به همین علت کمترین میزان دردسر را به خود اختصاص داده است. برخی از پزشکان برای این که بتوانند بهترین روش درمانی را به بیماران خود ارائه دهند، از بی‌حس‌کننده‌های مختلف در حین تزریق استفاده می‌کنند. همچنین بعد از تزریق می‌توانید به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید و تنها باید یک سری از مراقبت‌های خاص را انجام دهید و از رعایت کردن برخی نکات غافل نشوید.
  • به بافت‌های پوستی آسیب وارد نمی‌شود: از دیگر امتیازاتی که تزریق ژل با خود به همراه دارد این است که بافت‌های پوستی متحمل هیچ گونه آسیبی نمی‌شوند. ژل‌هایی که برای تزریق مورد استفاده قرار می‌گیرند، ساخته شده بر پایه هیالورونیک هستند. به همین علت در هنگام تزریق پوست تمامی آن را جذب می‌کند و وارد بافت‌های زیرین نمی‌شود. همین گزینه باعث خواهد شد تا بیماران به صورت مداوم ژل را تمدید کنند. تمدید کردن خیلی بهتر از وارد شدن آسیب به بافت‌های پوستی است.

مزایای تزریق ژل گونه

نکاتی که قبل و بعد از تزریق ژل گونه در اصفهان باید رعایت شوند

برای این که بهترین تاثیر روش درمانی تزریق ژل را مشاهده کنید، باید از مراقبت‌هایی که موظف به رعایت آن‌ها قبل و بعد از تزریق هستید، غافل نشوید. در ادامه به معرفی مهم‌ترین موارد مراقبتی خواهیم پرداخت.

مراقبت‌های قبل از تزریق ژل گونه

  • مصرف برخی از مواد و داروها به صورت کامل ممنوع هستند. داروهای رقیق‌کننده خون، الکل و دخانیات در بین این موارد جای می‌گیرند.
  • همچنین مصرف کرم‌های آرایشی نیز ممنوعیت دارد و در صورتاقدام برای تزریق ژل باید پوست شما عاری از هر گونه لوازم آرایشی باشید.
  • اگر نوبت تزریق ژل دارید تا چند روز قبل هیچ گونه داروی ضد التهاب مانند مسکن را نباید مصرف کنید.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل گونه

  • بعد از این که فرایند تزریق ژل تمام شد، تا چند روز نباید بدون ضد آفتاب از خانه خارج شوید.
  • همچنین نباید از کرم آرایشی تا چند روز بعد از تزریق ژل گونه استفاده کنید.
  • استفاده از کمپرس آب یخ به منظور کم کردن کبودی پیشنهاد می‌شود.
  • همچنین داروهای تجویزشده باید راس ساعت مشخص‌شده مصرف شوند تا از این طریق روند بهبود افزایش پیدا کند و همچنین عوارض به کمترین میزان خود برسند.
  • از لمس کردن منطقه تزریق پرهیز کنید و هیچ فرایندی مانند ماساژ، فشار دادن و یا خاراندن را انجام ندهید.
  • خوابیدن به صورت طاق باز پیشنهاد می‌گردد.
  • مصرف سیگار، قلیان و الکل نیز تا یک هفته بعد از تزریق ممنوع است.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل گونه

هزینه تزریق ژل گونه در اصفهان

یکی از موارد مهم و قابل‌ بحث، هزینه تزریق ژل گونه در اصفهان بوده که به عوامل مختلفی بستگی دارد. از مهم‌ترین پارامترهای موجود و قابل توجه می‌توان گزینه‌های زیر را نام برد:

  • نوع ژل و مقدار دوز مورد نیاز: هر چقدر ژل مورد استفاده باکیفیت‌تر باشد، می‌توانید شاهد افزایش هزینه‌ها باشید. همچنین دوز مصرفی نیز بر روی هزینه‌های نهایی تاثیر خود را خواهد گذاشت و باعث روند صعودی قیمت خواهد شد.
  • تعداد جلسات: تعداد جلسات بر اساس عواملی همچون نوع پوست و سن افراد تعیین می‌شوند. از آن جایی که تعداد جلسات بیشتر به زحمات و مقدار ژل بیشتری نیاز دارند، پس باید انتظار هزینه‌های بالا را نیز داشته باشید.
  • نوع کلینیک و متخصص: هر چقدر کیفیت کار یک پزشک و کلینیک بالاتر باشد، می‌توانید شاهد افزایش هزینه‌ها نیز باشید. کلینیک دکتر حداد یکی از بهترین‌ کلینیک ها در زمینه تزریق ژل به حساب می‌آید که به صورت تخصصی در زمینه تزریق ژل گونه در اصفهان مشغول به فعالیت است و با مراجعه به این کلینیک می‌توانید جوانی و زیبایی را دوباره به چهره خود برگردانید. 
نوشتن دیدگاه