اصفهان، خیابان توحید میانی، بالای داروخانه دی، ساختمان پزشکی توحید

09026553928

031-36281305

تزریق چربی به لب در اصفهان

داشتن لب های زیبا و خوش حالت باعث زیبایی چهره می شود. امروزه افراد بسیاری هستند که ترجیح می دهند لب هایی برجسته داشته باشند. برای این کار با روش های مختلفی مانند تزریق ژل، فیلر یا تزریق چربی انجام می شود که در این مقاله سعی کرده ایم در مورد نحوه تزریق چربی به لب ها ماندگاری، عوارض و قیمت آن توضیحاتی ارائه دهیم.
شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت تزریق چربی به لب  توسط بهترین دکتر تزریق چربی اصفهان با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

تزریق چربی به لب اصفهان

افزایش سن باعث تحلیل رفتن حجم لب ها می گردد. همچنین بعضی از افراد نیز به صورت ژنتیکی لب هایی باریک و کوچک دارند. معمولاً این افراد ترجیح می‌دهند با استفاده از روش‌ های جدید حجم مشخص شده ای را به لب هایشان اضافه کنند. و باعث برجسته شدن لب ها گردند.
تزریق چربی به لب یکی از بهترین روش های فرم دهی لب می باشد که نتایج ماندگاری را به همراه دارد. برای انجام این کار چربی مورد نیاز را از اندام‌ های مختلف بدن مانند شکم و پهلو دریافت می‌ کنند و پس از تصفیه سازی به لب‌ ها تزریق می‌ کنند. این روش نیمه تهاجمی است و بدون نیاز به بیهوشی انجام خواهد شد.
کلینیک دکتر حداد، بهترین مرکز زیبایی و خدمات پوست و مو در اصفهان است که تزریق چربی به لب و تزریق چربی به گونه در اصفهان در آن با به روز ترین امکانات و توسط پزشک متخصص انجام می گیرد. برای این منظور بهتر است با مراجعه به کلینیک و معاینه توسط پزشک،اطلاعات تکمیلی را درباره تزریق چربی به لب دریافت کنید.

تزریق چربی به لب اصفهان

فرایند تزریق چربی به لب

برای تزریق چربی به لب نیاز است که به یک پزشک متخصص و ماهر در زمینه زیبایی مراجعه نمایید و پس از انجام آزمایشات مورد نیاز برای تزریق چربی به لب آماده شوید.
برای تزریق چربی ابتدا نیاز است که چربی مورد نیاز را از نواحی مختلف بدن مانند ران، باسن، شکم یا پهلو تخلیه کنند، که این کار توسط دستگاه لیپوساکشن انجام می‌شود. در واقع برای تخلیه چربی برش هایی بسیار کوچکی در قسمت‌ های اهدا کننده زده می‌ شود و با کمک دستگاه لیپوساکشن و استفاده از انرژی گرمایی باعث جدا شدن چربی های زیر پوست می‌ شوند.
پس از تخلیه چربی باید مرحله تصفیه سازی انجام گردد تا چربی خالص به دست آید. برای انجام این کار چربی‌ ها را در دستگاه سانتریفیوژ قرار می‌ دهند تا پس از گذشت مدتی چربی خالص به دست‌ آید.
در نهایت پزشک چربی به دست آمده را با کمک سرنگ های مخصوصی به قسمت های مختلف لب تزریق می‌ کند.

ماندگاری تزریق چربی به لب چقدر است؟

افراد بسیاری قبل از تزریق چربی با این سوال مواجه می‌ شوند که ماندگاری تزریق چربی به لب چقدر است؟ یا آیا این روش نتایج دائمی به همراه دارد؟
تزریق چربی در افراد مختلف ماندگاری های متفاوتی خواهد داشت. زیرا واکنش بدن افراد به چربی تزریق شده متفاوت خواهد بود و در بعضی از آن ها ممکن است میزان مشخصی از چربی تزریق شده جذب شود. اما به طور کلی پس از انجام چند جلسه تزریق چربی نتایج آن ماندگاری بالایی خواهد داشت و می توان گفت که تزریق چربی یک روش دائمی می باشد.

ماندگاری تزریق چربی به لب چقدر است؟

مزایای تزریق چربی به لب

برای تزریق چربی به لب نیاز به بستری شدن وجود ندارد و این روش به صورت سرپایی و در یک روز انجام خواهد شد. پس از تزریق چربی و به هوش آمدن، فرد می‌تواند به منزل برگردد و با استراحت کوتاه مدت خیلی سریع روند بهبودی را طی کند.

این روش کاملاً ایمن بوده و به دلیل اینکه چربی مورد نیاز از بدن شخص دریافت می شود احتمال بروز آلرژی یا حساسیت در آن صفر است.

مزایای تزریق چربی به لب

عوارض تزریق چربی به لب

به طور کلی در روش های زیبایی که امروزه انجام می‌ شود تزریق چربی به لب به عنوان یکی از بی خطرترین روش های زیبایی به حساب می‌ آید. اما اگر برای زیبا سازی لب هایتان به پزشک معتبر و متخصص در این زمینه مراجعه نکنید، احتمال بروز عوارضی همچون ایجاد عفونت در ناحیه اهداکننده، ایجاد کبودی و تورم بیش از اندازه در لب ها، احتمال خونریزی در ناحیه اهدا کننده و احساس درد در اطراف لب ها وجود خواهد داشت‌.
با این حال بهتر است نکات زیر را رعایت کنید تا عوارض احتمالی سریع تر از بین بروند.

  • تزریق چربی به لب با عث تورم و التهاب در آن می شود که برای کاهش آن از کمپرس سرد استفاده می گردد.
  • استفاده از آنتی بیوتیک های تجویز شده توسط پزشک جهت جلوگیری از بروز عفونت الزامی است.
  • داشتن رژیم غذایی مناسب یکی دیگر از مراقبت های بعد از تزریق چربی می باشد.
  • نوشیدن مایعات فراوان برای هیدراته شدن بدن نیز بسیار مهم است.

عوارض تزریق چربی به لب

قیمت تزریق چربی به لب در اصفهان

قیمت تزریق چربی به لب با توجه به کلینیک انتخابی شما و خدمات ارائه شده توسط کلینیک، سابقه و تجربه پزشک، نحوه تخلیه چربی و تعداد جلسات تزریق چربی مشخص خواهد شد. همچنین دستگاه ها و امکانات مورد استفاده نیز در تعیین هزینه ها تاثیرگذار خواهد بود.
برای اطلاع از قیمت تزریق چربی به لب اصفهان در کلینیک دکتر حداد می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید و پس از معاینه توسط پزشک متخصص نسبت به انجام تزریق چربی در یکی از بهترین کلینک های مراقبت پوستی اصفهان اقدام کنید.

قیمت تزریق چربی به لب در اصفهان

کلینیک دکتر حداد

کلینیک دکتر حداد یکی از پیشرفته ترین و معتبرترین کلینیک های زیبایی می باشد که مجهز به جدیدترین و به روزترین دستگاه های روز دنیا جهت استخراج چربی است. این کلینیک تحت مدیریت دکتر حداد انواع روش های زیبایی را با جدیدترین متدهای روز دنیا برای همشهریان اصفهانی میسر می کند.

دیدگاه‌ها  
#8 ادمین 1400-03-23 11:39
به نقل از سپیده:
سلام خسته نباشید.
می خواستم بدونم دوره نقاهت تزریق چربی به لب چقدره؟

سلام دوست عزیز
این عمل نسبتا ساده است و نیاز به استراحت و بستری طولانی مدت ندارد. اکثر مراجعان پس از یک روز استراحت می توانند به فعالیت های عادی خود برگردند.
نقل قول کردن
#7 ادمین 1400-03-23 11:37
به نقل از منصوره:
سلام ببخشید یه سوال داشتم. شما در متنتون نوشتین که تزریق چربی تحت بیهوشی انجام میشه. پس با توجه به این موضوع این عمل برای مادران باردار ممکن نیست. درسته؟

سلام و وقت به خیر
بله درست است. این عمل به دلیل شرایط انجام آن، استفاده از بیهوشی عمومی برای عمل و این که نسبتا تهاجمی است تحت هیچ شرایطی برای مادران انجام نمی شود.
برای تزریق چربی باید تا پس از زایمان، گذراندن دوران نقاهت بعد از زایمان و پایان شیردهی صبر کنید.
نقل قول کردن
#6 ادمین 1400-03-23 11:35
به نقل از زیبا:
سلام وقت به خیر
من می خوام فرم لبم رو اصلاح کنم. شما فیلر رو پیشنهاد می کنین یا تزریق چربی به لب؟

سلام دوست عزیز.
هریک از این روش ها مزایا معایب خاص خود را دارند که بنا به شرایط مراجع می توانند در اولویت قرار بگیرند. پیشنهاد می کنیم به کلینیک دکتر حداد مراجعه کنید تا پس از معاینه دقیق و بررسی های همه جانبه، پزشک متخصص بهترین روش را به شما توصیه کنند.
نقل قول کردن
#5 ادمین 1400-03-23 11:33
به نقل از مسیح:
سلام روز خوش
می شه بفرمایین برای تزریق چربی به لب، چربی مورد نیاز از کدوم قسمت بدن برداشته می شه؟

سلام. وقتتون به خیر.
برداشت چربی از نقاطی از بدن که تجمع چربی در آن ها بالاست (نواحی ای مثل ران ها و شکم) بنا به صلاحدید پزشک انجام می شود.
نقل قول کردن
#4 مسیح 1400-03-23 11:32
سلام روز خوش
می شه بفرمایین برای تزریق چربی به لب، چربی مورد نیاز از کدوم قسمت بدن برداشته می شه؟
نقل قول کردن
#3 زیبا 1400-03-23 11:30
سلام وقت به خیر
من می خوام فرم لبم رو اصلاح کنم. شما فیلر رو پیشنهاد می کنین یا تزریق چربی به لب؟
نقل قول کردن
#2 منصوره 1400-03-23 11:27
سلام ببخشید یه سوال داشتم. شما در متنتون نوشتین که تزریق چربی تحت بیهوشی انجام میشه. پس با توجه به این موضوع این عمل برای مادران باردار ممکن نیست. درسته؟
نقل قول کردن
#1 سپیده 1400-03-23 11:21
سلام خسته نباشید.
می خواستم بدونم دوره نقاهت تزریق چربی به لب چقدره؟
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول تزریق چربی به لب در اصفهان

از چه سنی می‌توان برای تزریق چربی به لب به پزشک مراجعه کرد؟
این روش محدودیت سنی خاصی ندارد و تمامی افراد بالغ می توانند از آن استفاده کنند. با این حال بازه سنی توصیه شده برای انجام تزریق چربی به لب از ۲۰ سال به بالاست.
تزریق چربی به لب در کلینیک دکتر حداد اصفهان طی چند جلسه انجام می شود؟
از آن جایی که سلول های چربی باید به صورت تازه و در لحظه به بافت لب تزریق شوند، فرایند استخراج و تزریق چربی به لب در یک جلسه انجام می شود.
برای تزریق چربی به لب از چه نوع بیهوشی استفاده می‌شود؟
این عمل تحت بیهوشی وریدی و زیر نظر پزشک متخصص بیهوشی انجام می گیرد.
برای دریافت بهترین نتیجه از تزریق چربی به لب به چند جلسه تزریق نیاز است؟
تعداد جلسات لازم برای تزریق چربی به لب بسته به نیاز شما و نظر پزشک متخصص می تواند متغیر باشد. اما این فرایند عموما طی ۱ الی ۳ جلسه تکمیل می شود و نیازی به مراجعه مجدد و تجدید تزریق چربی نیست.