اصفهان، خیابان توحید میانی، بالای داروخانه دی، ساختمان پزشکی توحید

09026553928

031-36281305

تزریق ژل زیر چشم در اصفهان

یکی از جدیدترین و موثرترین روش ها برای رفع گودی، کبودی، چین و چروک ها و حتی پف زیر چشم، تزریق ژل می باشد. برای انجام این کار بهتر است به یک متخصص زیبایی مراجعه کنید و با توجه به نظر پزشک از تزریق ژل زیر چشم برای رفع سریع مشکلاتی مانند گودی و کبودی استفاده نمایید. کلینیک دکتر مرجان حداد از مراکز فعال در زمینه تزریق ژل زیر چشم اصفهان است که خدمات تزریق ژل را با قیمت مناسب و کیفیت بالا انجام می دهد.

تزریق ژل زیر چشم چگونه است

ژل هایی که برای زیر چشم استفاده می شوند نوعی پر کننده محسوب می شوند‌. این ژل ها نوعی محرک هستند که می‌ توان پرطرفدارترین ژل های مورد استفاده را هیالورونیک اسید ها دانست. این مواد باعث می‌ شوند قسمت های فرورفته و تو خالی زیر چشم پر شود. البته تزریق ژل زیر چشم برای افرادی که به دلیل افزایش سن دچار چین و چروک های زیر چشم شده اند و به دنبال یک روش برای جوان سازی آن هستند، بسیار مناسب می باشد.
به طور کلی پزشک با استفاده از یک سرنگ مخصوص میزان مورد نیاز از ژل را به زیر چشم ها تزریق می‌ کند و باعث جوان سازی آن می گردد.

تزریق ژل زیر چشم چگونه است  

مراحل انجام تزریق ژل زیر چشم

مراحل انجام تزریق ژل زیر چشم به این شرح است:

  • در مرحله اول پزشک، چشم ها را مورد بررسی قرار می‌ دهد و دلایل به وجود آمدن کبودی یا گودی زیر چشم را مشخص می کند. همچنین پزشک در مورد نحوه انجام تزریق ژل زیر چشم، نتایج و حتی مدت ماندگاری آن توضیحاتی را به بیمار ارائه دهد.
  • پس از آن بیمار برای تزریق ژل آماده می‌ شود که باید پوست اطراف چشم را از هرگونه مواد آرایشی و بهداشتی تمیز کرده و با استفاده از ضدعفونی کننده ها جهت تزریق ژل آماده شود.
  • ناحیه اطراف چشم معمولا پوست بسیار نازکی دارد و همین موضوع باعث حساسیت آن نسبت به درد می باشد. بنابراین پزشک برای جلوگیری از بروز درد در هنگام تزریق پمادهای موضعی لیدوکائین که نوعی بی‌ حس‌ کننده هستند را تجویز می نماید.
  • پس از این که پوست بی حس شد پزشک متخصص، میزان ژل مورد نیاز را به ناحیه زیر چشم تزریق می نماید که این کار نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد.

مراحل انجام تزریق ژل زیر چشم

مزایای تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم با استفاده از سرنگ های بسیار ریز انجام می‌ شود و هیچ گونه جراحت یا جای زخمی را به همراه نخواهد داشت. ژل های مورد استفاده معمولاً از هیالورونیک اسید ها می باشند که حساسیتی را به همراه نخواهد داشت و با استفاده از بی حس کننده انجام می‌ شود‌. تنها نیم ساعت زمان برای انجام آن کافی می باشد. همچنین این روش برای رفع کامل کبودی، گودی و چین و چروک های زیر چشم در یک جلسه انجام می شود‌.

عوارض تزریق ژل زیر چشم 

دقت داشته باشید در صورتی که تزریق ژل زیر چشم در مکانی استریل و تمیز توسط پزشکی ماهر که تجربه کافی در تزریق ژل را داشته باشد انجام گردد، خطری برای فرد وجود نخواهد داشت. اما به طور کلی پس از تزریق ژل بروز التهاب و سوزش عادی می باشد با استفاده از کمپرس سرد خیلی سریع برطرف خواهد شد. البته ممکن است در بعضی از افراد که بسیار کم پیش می آید نشانه های بروز آلرژیک دیده شود که باید حتما به پزشک مراجعه کرد.

عوارض تزریق ژل زیر چشم 

ماندگاری تزریق ژل زیر چشم

مدت ماندگاری تزریق ژل زیر چشم با توجه به متابولیسم بدن بیمار و همچنین نوع ژل مورد استفاده بستگی دارد و معمولاً ژل هایی که برای زیر چشم استفاده می‌ گردند. ماندگاری بالایی دارند که بین در ۱۰ تا ۱۲ ماه می باشد. و پس از گذشت مدت زمان ماندگاری آن زمانی که اثرات آن کاهش پیدا کرد شما می توانید جلسه بعدی تزریق را انجام دهید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل زیر چشم

همانطور که گفته شد تزریق ژل زیر چشم در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌ شود و پس از آن پزشک با یک ماساژ بسیار آرام باعث پخش شدن ژل در زیر چشم می گردد. پس از اینکه تزریق تمام شد برای جلوگیری از بروز التهاب و کبودی به بیمار کمپرس سرد داده می‌ شود. معمولاً پزشکان توصیه می‌ کنند که از فشار دادن و ماساژ دادن محل تزریق بپرهیزید‌.
همچنین انجام فعالیت های سنگین مانند ورزش کردن بهتر از انجام نشود و یکی دیگر از مواردی که پس از تزریق ژل باید رعایت شود عدم مصرف دخانیات و الکل می باشد‌.

مراقبت های بعد از تزریق ژل زیر چشم

هزینه تزریق ژل زیر چشم در اصفهان

به شما توصیه می کنیم قبل از تزریق ژل زیر چشم حتماً در مورد هزینه‌ های آن و مارک ژل مورد استفاده با پزشک صحبت نمایید. زیرا هزینه تزریق ژل با توجه به برند مورد استفاده و همینطور میزان ژل مورد نیاز در هر فرد متفاوت خواهد بود. همچنین تجربه و سابقه پزشک به همراه تجهیزات مورد استفاده در تعیین هزینه ژل زیر چشم موثر می باشد. 
تزریق ژل زیر چشم نیاز به دقت بسیار بالا دارد. زیرا این روش در نزدیکی چشم انجام می‌ شود نباید هیچ گونه آسیبی به عصب های مربوط به چشم وارد شود‌. بنابراین برای جلوگیری از بروز این مشکلات بهتر است به یک کلینیک معتبر که توسط پزشکی ماهر و با تجربه اداره می‌ شود، مراجعه نمایید. کلینیک دکتر حداد یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک های زیبایی در زمینه تزریق ژل زیر چشم می باشد که خدمات تزریق چشم را با قیمتی مناسب  کیفیت بالا ارائه می دهد.

نوشتن دیدگاه