اصفهان، خیابان توحید میانی، بالای داروخانه دی، ساختمان پزشکی توحید

09026553928

031-36281305

فیلر چانه در اصفهان

افراد زیادی وجود دارند که برای فرم دهی چانه خود از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. فیلر چانه نمونه‌ای از این موارد به شمار می‌رود که در شهرهای مختلف از جمله اصفهان با بهترین کیفیت انجام می‌شود. فیلر چانه  در کلینیک دکتر حداد، بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان توسط بهترین دستگاه‌ها انجام می‌شود.
فیلر در واقع نوعی روش تزریقی بوده که کمک ماده‌ای تحت عنوان هیالورونیک اسید باعث فرم دهی به اعضای بدن می‌شود. در ادامه به بررسی کامل‌تر این موضوع خواهیم پرداخت. پس تا انتها همراه ما باشید.

تزریق فیلر چانه در اصفهان

از جمله سوالات اساسی و مورد بحث این است که تزریق فیلر چه مزیت‌هایی دارد؟

  • هیچ کس پیری را دوست ندارد
    همانطور که می‌دانیم هیچ فردی علاقه‌ای به پیری ندارد و دوست ندارد علائم آن را بر روی صورت خود ببیند. به همین علت به دنبال یک روش مناسب و ایده‌آل بوده تا بتواند این علائم و نشانه‌ها را از بین ببرد. فیلر بهترین انتخاب است. در واقع یکی از مزیت‌های این روش درمانی این بوده که می‌تواند علائم پیری را به صورت کامل از بین ببرد و از این طریق حس شادابی و اعتماد به نفس را دوباره به افراد برگرداند.
  • مشکلات مختلفی را حل می‌کند
    از دیگر مزیت‌های فیلر چانه این بوده که می‌تواند انواع مشکلات را حل کند. به عنوان مثال اگر چانه شما عقب است، با کمک فیلر می‌توانید آن را برطرف کنید. همچنین اگر افتادگی غبغب دارید، با کمک این روش حل خواهد شد. علاوه بر این اگر چین و چروک‌هایی را در اطراف چانه خود مشاهده می‌کنید، بعد از تزریق فیلر متوجه محو شدن آن‌ها خواهید شد.
  • یک روش ساده است
    فیلر چانه از جمله روش‌های درمانی بوده که هیچگونه دردسری را با خود به همراه ندارد. یعنی فرد بیمار به راحتی می‌تواند به کلینیک مراجعه کند و بدون تجربه درد و یا بیهوشی، شاهد تغییرات ظاهری جذابی در ناحیه چانه و فک خود باشد.

تزریق فیلر چانه در اصفهان

مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق فیلر چانه چیست؟

اگر می‌خواهید تاثیرات این روش را مشاهده کنید، به اولین اصلی که باید توجه داشته باشید، مراقبت‌هایی هستند که باید قبل و بعد از تزریق به صورت کاملا رعایت شوند و حتی از یک مورد آن‌ها چشم پوشی نکرد. در ادامه مطلب شما را با مهم‌ترین این مراقبت‌ها آشنا خواهیم کرد. پس اگر می‌خواهید فیلر چانه را انجام دهید، از رعایت هیچ کدام غافل نشوید.

مراقبت‌های قبل از فیلر

  • قبل از همه چیز باید یک پزشک مناسب را برای این کار انتخاب کنید. چرا که اگر فرد متخصص در حین تزریق اشتباهی را مرتکب شود، نتیجه کجی چانه شما خواهد بود.
  • تا چند روز قبل از تزریق هیچگونه مواد الکلی، سیگار و دیگر دخانیات را استفاده نکنید.
  • از مواد آرایشی نیز در هنگام فرایند فیلر چانه استفاده نکنید.

مراقبت‌های بعد از فیلر

  • فعالیت‌هایی که سنگین هستند را به هیچ عنوان تا چند روز بعد از تزریق انجام ندهید.
  • حداقل به مدت ۲۴ ساعت هیچگونه آرایشی را بر روی صورت خود اعمال نکنید.
  • بعد از فیلر چانه در اصفهان دور مواد الکلی را خط بکشید.
  • بعد از تزریق فیلر چانه شاهد تورم به مدت ۱ تا ۲ روز خواهید بود. برای اینکه این میزان را کم کنید، از کمپرس یخ حتما بهره ببرید.
  • دستتان را زیر چانه نگذارید و کارهایی که باعث فشار به این ناحیه می‌شوند را انجام ندهید.

مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق فیلر چانه چیست؟

قیمت فیلر چانه در اصفهان

یکی دیگر از مواردی که می‌توانیم به بررسی آن بپردازیم، قیمت و هزینه فیلر چانه در اصفهان است. خب اگر راستش را بخواهید نمی‌توان رقم مشخص‌شده‌ای را برای این فرایند ذکر کرد. چرا که قیمت تزریق فیلر به عوامل مختلفی بستگی دارد که از آن‌ها می‌توانیم گزینه‌های زیر را نام ببریم:

  • نوع ژلی که استفاده می‌شود
    ژل‌هایی که برای تزریق فیلر انتخاب می‌شوند باید از یک برند معتبر باشند و تمامی استانداردها در آن‌ها رعایت شده باشند. به طبع قیمت هر برند باکیفیت با گزینه دیگر متفاوت خواهد بود. فقط پیشنهادی که وجود دارد این بوده که اصلا از ژل‌هایی که به صورت فله‌ای به فروش می‌روند، استفاده نکنید؛ چرا که در بدترین سطح کیفیت هستند.
  • مقدار ژل تزریق‌شده
    میزان تزریق نیز بر روی این امر تاثیرگذار است. اگر چانه شما مسطح باشد، یک سی سی ژل کافی خواهد بود. ولی اگر میزان مسطح بودن افزایش پیدا کند، میزان ژل نیز افزایش خواهد داشت و به 3 سی سی می‌رسد. پس هر چقدر مقدار ژل بیشتر باشد، قیمت نیز بالاتر خواهد بود.
  • دستمزد پزشک
    پزشک برای اینکه فرایند فیلر چانه را انجام دهد، از شما دستمزد دریافت خواهد کرد. این دستمزد خود به تخصص و مهارت پزشک بستگی دارد.

اگر به دنبال یک دکتر خوب برای زاویه سازی صورت در اصفهان می گردید تا ضمن تزریق فیلر چانه، ب صورت خود جلوه ای زیبا بدهید، کلینیک دکتر مرجان حداد در خدمت شماست.

شما می توانید تمامی خدمات تزریق ژل اصفهان و فیلر چانه را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام دهید. همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در این رابطه می توانید با شماره های کلینیک تماس بگیرید یا سوالات خود را در زیر همین مطلب برای ما بنویسید.

نوشتن دیدگاه