اصفهان، خیابان توحید میانی، بالای داروخانه دی، ساختمان پزشکی توحید

09026553928

031-36281305

بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان

خانم ها خوب می دانند که دو مورد بسیار مهم و حیاتی هستند که زیبایی آنها را تحت تاثیر قرار می دهند، و از طرفی اگر مشکلی در پوست و موی آنها پیش بیاید باعث ناراحتی شدید آنها می شود و بلطبع حق هم دارند. 

راه حل مشکل این  خانم ها مراجعه به  یک پزشک پوست و موی مناسب و با تجربه است که به  آنها در حل مشکلاتشان کمک کند. برای همین در این مطلب از کلینیک پوست و مو دکتر مرجان حداد قصد داریم که بهترین پزشک پوست و مو در اصفهان را معرفی کنیم.

چرا دکتر مرجان حداد بهترین پزشک پوست و مو در اصفهان است؟

وقتی صحبت از پزشک پوست و مو می شود، در اصل داریم در مرحله اول در مورد پوست و مو صحبت می کنیم و در مرحله دوم منظورمان یک پزشک است که در زمینه زیبایی دارای سلیقه خوب، کارنامه درخشان و نمونه کار های ثابت شده باشد و از طرفی طیف خدماتی که ارائه می دهد بتواند تمامی نیاز های شما را برطرف کند و در پایان بعد از مراجعه به پزشک زیبایی تاثیرات آنرا بتوانید مشاهده کنید و پوست و موی بهتری داشته باشید.

دکتر مر جان حداد یکی از معدود پزشکان زیبایی است که می تواند این زیبایی و سلامتی پوست را در زمینه های مختلف برای شما به ارمغان بیاورد.
امروزه همه در اصفهان دکتر مرجان حداد را به عنوان یکی از بهترین مرکز های لیزر موهای زائد اصفهان، تزریق بوتاکس اصفهان می دانند که در ادامه کلیه خدمات دکتر مرجان حداد به عنوان بهترین پزشک پوست مو در اصفهان را برای شما می گوییم.

خدمات تخصصی پوست و مو در اصفهان  توسط دکتر مرجان حداد

کلینیک پوست و مو دکتر مرجان حداد در سطح اصفهان یکی از بالاترین تنوع خدمات در استان اصفهان  را دارد که شما می توانید با استفده از این خدمات حرفه ای موثر، به زیبایی چشمگیری دست پیدا کنید و زیباتر به نظر برسید. در ضمن برای اطلاع بیشتر از هر کدام از خدمات می توانید روی عنوان آنها کلیک کنید.

میکرونیدلینگ پوست

میکرونیدلینگ یک روش تحریک مکانیکال پوست است که در این روش با استفاده از سوزن های بسیار ریز، میلیون ها میکروکانال در پوست به وجود می آید. در روش میکرونیدلینگ با تحریک سیستم کلاژن سازی، ساختار و کارکرد پوست آسیب دیده شما به  طور کلی عوض می شود و شما می توانید با استفاده از این راه حل پوست آسیب دیده خود را ترمیم کنید.

بوتاکس

بوتاکس به تازگی یکی از پرکاربرد ترین راهکار های از بین  بردن چروک در صورت شماست. از بوتاکس برای متقارن سازی ابرو ها و حل کردن مشکلات مربوط به کوتاهی لب بالا نیز استفاده می نند و با استفاده از این امکان شما زیباتر به نظر خواهید رسید.

خال برداری

خال ها به  دو صورت خوش خیم و بد خیم هستند و تقریبا همه ما با آنها آشنا هستیم. برداشتن خال یکی از کار هایی است که باید توسط پزشک مربوط به این  کار انجام شود تا در صورت بدخیم  بودن آن خال پخش نشود و گسترش پیدا نکند.

تزریق ژل

تزریق ژل یکی از راهکارهای مناسب برای برطرف ساختن چین چروک است که با استفاده از آن شما می توانید حجم هایی که در اثر آفتاب و یا افزایش سن در چهره شما بوجود آمده است را برای شما پر کند و به این وسیله  پوستی بدون چروک و جوان داشته باشید.

پاکسازی پوست

پاکسازی پوست اصولی ترین راه شناخته شده برای راحت شدن از چربی های زیر پوستی و جوش های سر سیاه است که به  شما کمک می کند که بدون کمترین خطری از شر جوش های سر سیاه خود راحت شوید.

میکرودرم پوست

میکرودرم پوست

این روش در اصل بهترین و اصولی ترین روش لایه برداری است، در این روش لایه  روی پوست شما که پوست تیره  رنگ و کدر و تقریبا مرده است سابیده می شود. این عمل سایش با استفاده از بهترین و اصولی ترین روش ها و بوسیله سمباده های کریستالی بسیار ظریف انجام می شود.

هیدرودرمی پوست یک روش برای آب رسانی و رساندن ویتامین های حیاتی به پوست است  که بعد از آن شما می توانید پوست تمیز تر، تازه تر و روشن تر داشته باشید و شادابی بالای پوست را تجربه کنید.

مزوتراپی

مروتراپی یک از روش ها افزایش رشد و ترمیم موهای از دست رفته بدون استفاده از جراحی استکه با تحریک ریشه های مو انجام می شود و این روز ها بسیار سر زبان هاست.

پیلینگ چوست

پیلینگ پوست

پیلینگ پوست یک  روش لایه برداری است که در آن لایه ای از پوست که دارای جوش و کک و مک و چروک های ریز است را بر می دارند تا بوسیله ی آن بتوان لایه  پوست شاداب و جدیدی جایگزین شود.

نوشتن دیدگاه