اصفهان، خیابان توحید میانی، بالای داروخانه دی، ساختمان پزشکی توحید

09026553928

031-36281305

لیزر تاتو در اصفهان

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بنا به دلایلی مجبور به پاک کردن تاتو و یا خالکوبی باشید. در این شرایط یکی از بترین راه حل ها پاک کردن تاتو به کمک لیزر است.

بسیاری از مراجعان از ما می پرسند که پاک کردن خالکوبی یا تاتو با لیزر بهتر است یا ریممور؟ خب جواب این سوال کمی پیچیده است اما به طور کای با این که لیزر هم می‌تواند عوارضی داشته باشد، ولی در مقایسه با گزینه‌های دیگر ایده‌آل‌تر است.
کلینیک دکتر مرجان حداد در اصفهان یکی از بهترین مراکزی است که می توانید برای پاک کردن تاتو به کمک لیزر به آن مراجعه کنید. برای رزرو نوبت لیزر تاتو در اصفهان می توانید به صورت حضوری به مرکز زیبایی دکتر حداد مراجعه کنید یا با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

لیزر برای از بین بردن جای تاتو اصفهان

لیزرها برای اینکه تاتو را از بین ببرند، از پرتوهای نور استفاده می‌کنند. این پرتوها می‌توانند رنگدانه‌های خالکوبی را به صورت کامل حذف کنند. این پرتوها دارای انرژی هستند که توسط رنگدانه‌های خالکوبی موجود بر روی پوست جذب می شوند.
این روش به کمک انواع مختلفی از دستگاه های لیزر انجام می گیرد. اما این که کدام دستگاه برای شما بهتر است یا این که برای حذف کامل تتو به چند جلسه درمانی نیاز دارید، بسته به نظر پزشک شما می تواند متغیر باشد.
مشخص کردن تعداد جلسات پاک کردن تاتو کمی غیر واقع بینانه است. در واقع عوامل مختلفی وجود دارند که می‌توانند بر روی این امر تاثیرگذار باشند. به همین علت یک فرد زمانی که برای این فرایند به یک کلینیک مراجعه می‌کند، نمی‌تواند انتظار تمام شدن کار را در عرض یک جلسه داشته باشد. پزشک شما پیش از هر چیزی باید تاتو را به صورت کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد و تعداد جلسات را سپس به شما اعلام کند.
از جمله مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر تعیین تعداد جلسات لازم برای حذف تاتو می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره کنیم:

  • نوع پوست
  • لایه‌بندی تاتو
  • محل تاتو
  • رنگ جوهر و مقدار جوهر
  • نیاز یا عدم نیاز به لایه‌برداری

پاک کردن تاتو با کمک لیزر در اصفهان 

مراقبت‌های قبل و بعد از لیزر تاتو

زمانی که قصد انجام این لیزر را دارید، قبل از شروع باید یک سری از نکات را رعایت کنید. بعد از لیزر نیز به همین صورت است. اگر به این نکات بی‌توجه باشید، باید منتظر عواقب آن‌ها نیز باشید. پس همیشه این جمله را آویزه گوش خود کنید که پیشگیری بهتر از درمان است! در ادامه به مهم‌ترین این مراقبت‌ها خواهیم پرداخت.

مراقبت‌ها و نکات مهم قبل از لیزر تاتو

  • اگر تصمیم به پاک کردن تاتو خود گرفته‌اید، تا قبل از ۲ تا ۴ هفته نباید محصولاتی که باعث برنزه شدن می‌شوند را استفاده کنید. همچنین نباید برای مدت طولانی در برابر نور خورشید قرار بگیرید.
  • زمانی که به کلینیک مراجعه می‌کنید، نباید هیچگونه ماده آرایشی یا بهداشتی بر روی تاتو خود داشته باشید.
  • ۶ ماه قبل از لیزر تاتو نباید از داروهایی که باعث حساسیت پوستی می‌شوند استفاده کنید.
  • زمانی که برای لیزر تاتو اقدام می‌کنید، تا دو هفته نباید برای از بین بردن موهای زائد خود از لیزر و یا اپیلاسیون استفاده کنید. استفاده از ژیلت بعد از لیزر بلامانع است.

مراقبت‌ها و نکات مهم بعد از لیزر تاتو

حالا فرض کنید شما این روند درمانی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اید. برای اینکه عوارض را به کمترین حد خود برسانید، باید یک سری از مراقبت‌ها را در اولویت قرار دهید که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • برای اینکه التهاب و دردهای به وجود آمده را کاهش دهید، استفاده از کمپرس یخ پیشنهاد خوبی است.
  • پزشک شما یک کرم ترمیم‌کننده را برای شما تجویز خواهد کرد. به همین منظور باید آن را مرتب به محل مورد نظر بمالید و سپس با استفاده از گاز استریل آن را بپوشانید.
  • ناحیه درمان به صورت روزانه باید شسته و سپس خشک شود. همچنین تا زمانی که بهبودی کامل پیدا نکردید، نباید از وان و استخر استفاده کنید.
  • بین ۲ تا ۷ روز نباید فعالیت‌هایی را انجام دهید که باعث تعریق می‌شوند.
  • استفاده از آب زیاد برای از بین بردن سموم بدن الزامی است.
  • بعد از لیزر تاتو نباید در مقابل نور خورشید قرار بگیرید.

مراقبت‌های قبل و بعد از لیزر تاتو

قیمت لیزر تاتو در اصفهان

همانطور که تعداد جلسات لازم برای حذف کامل تاتو به کمک لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد، قیمت لیزر تاتو هم به این بستگی دارد که تاتوی شما در کدام ناحیه باشد، چقدر پررنگ باشد، وسعت منطقه ای که تاتو شده چقدر باشد و ...

تمامی این موارد دست به دست هم می دهند تا قیمت نهایی لیزر تاتو در افراد مختلف متفاوت باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت لیزر تاتو به کلینیک دکتر حداد مراجعه کنید تا بعد از بررسی و معاینه دقیق توسط پزشک، از هزینه نهایی مطلع شوید.

سخن آخر

تاتو یکی از پرطرفدارترین شیوه هایی است که افراد برای آرایش پوست خود از آن استفاده می کنند. در این میان افرادی هستند که بعد از گذشت مدتی از تاتو خود خسته می شوند و می خواهند به نحوی آن را حذف کنند. اگر شما هم از ای دسته افراد هستید و به دنبال یک مرکز لیزر خوب برای حذف تاتو در اصفهان هستید، همین حالا با شماره های کلینیک دکتر حداد تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید. شما همچنین می توانید تمامی سوالات خود را در این رابطه از کارشناسان ما بپرسید تا با آگاهی بیشتری نسبت به لیزر تاتو اقدام کنید.

نوشتن دیدگاه