اصفهان، خیابان توحید میانی، بالای داروخانه دی، ساختمان پزشکی توحید

09026553928

031-36281305

تزریق ژل خط خنده در اصفهان

حتما تا به حال متوجه خطوط خنده در صورت خود یا اطرافیان تان شده اید. خطوط خنده چین و چروک‌هایی هستند که در کنار لب به وجود می‌آیند. دلایل مختلفی باعث ایجاد این خطوط می‌شوند که سالخوردگی در بین این موارد جای داده می‌شود. اگر می‌خواهید این خطوط خنده را از بین ببرید، پیشنهاد ما به شما تزریق ژل خط خنده در کلینیک دکتر حداد اصفهان است.

با مراجعه حضوری به کلینیک یا تماس با شماره های درج شده در سایت می توانید نوبت خود را رزرو کنید و از توصیه های پزشک متخصص در این زمینه بهره مند شوید.

تزریق ژل خط خنده اصفهان

برای اینکه فرایند تزریق ژل به درستی و با کیفیت بالایی انجام شود، نیاز است تا مراحل مختلفی طی شوند. این مراحل عبارتند از:

  • بی حس کردن محل موضع
    اولین و اصلی‌ترین فرآیند در تزریق ژل خط خنده بی حس کردن محل تزریق شما توسط پزشک است. این کار با کمک کرم مخصوص انجام خواهد شد. البته قبل از تزریق حتما باید محل مورد نظر ضد عفونی شود.
  • تزریق‌های کوچک
    برای اینکه تزریق‌های کوچک انجام شوند، به سرنگ‌های مخصوص نیاز است. این تزریق‌ها باید در دو طرف صورت اعمال شوند که در امتداد خطوط لبخند هستند.
    برخی از ژل‌های تزریق خود حاوی ماده بی‌حس‌کننده هستند. در این صورت نیازی به انجام مرحله اول نیست ولی با این وجود فرآیند ضدعفونی کردن نباید از قلم بیفتد.

 

هزینه تزریق ژل خط خنده در اصفهان

هزینه تزریق ژل خط خنده به عوامل مختلفی بستگی دارد که توجه به هر کدام از آن‌ها امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. از مهم‌ترین پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت تزریق ژل خط خنده می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره کنیم:

  • نوع و مقدار ژل
    نوع و مقدار ژل را می‌توانیم در بین مهم‌ترین پارامترهایی جای دهیم که بر این امر تاثیر می‌گذارند. قاعدتا هر چقدر کیفیت ژل بالاتر و مقدار آن بیشتر باشد، هزینه بیشتری نیز باید پرداخت گردد.
  • طول مدت درمان
    این روش درمانی بر روی افراد مختلف، تاثیرات متفاوتی دارد. همین موضوع باعث خواهد شد تا طول مدت درمان متفاوت باشد و در نهایت بر روی هزینه‌های بیماران نیز تاثیر خود را بگذارد. هر چقدر جلسات ملاقات برای بیماران بیشتر باشند، قاعدتا به ژل و تزریق بیشتری نیاز است. به همین علت هزینه‌های در نظر گرفته شده برای هر فرد با بیمار دیگر متفاوت است.
  • کلینیک درمانی
    هر چقدر شهرت یک کلینیک و تخصص آن در زمینه عمل های زیبایی بیشتر باشد هزینه تزریق ژل در نظر گرفته نیز متفاوت و بیشتر خواهد بود.

کلینیک دکتر حداد یکی از معروف‌ترین‌ کلینیک های زیبایی است که خدمات تزریق ژل اصفهان  را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شهروندان اصفهانی ارائه می کند.

هزینه تزریق ژل خط خنده در اصفهان

اقداماتی که قبل و بعد از تزریق ژل خط خنده باید انجام داد

بعضی اقدامات هستند که در صورت مراجعه برای تزریق ژل خط خنده باید قبل و بعد از درمان انجام بدهید. بی‌توجهی به این اقدامات مراقبتی می‌تواند باعث بروز مشکلات جدی و بی‌تاثیر بودن فرایند تزریق ژل شود.

اقدامات مهم و ضروری قبل از تزریق ژل

  • اولین و اصلی‌ترین اقدام مهم انتخاب یک پزشک مجرب است. در صورتی که پزشک شما باتجربه و حاذق نباشد، نمی‌تواند این کار را به درستی انجام دهد و در نهایت عواقب بسیار منفی را مشاهده خواهید کرد.
  • بعد از انتخاب پزشک خود حتما چند جلسه برای مشاوره به کلینیک مراجعه کنید تا درباره فرایند تزریق اطلاعات بیشتری را به دست بیاورید.
  • همچنین تا یک هفته قبل از تزریق ژل باید از مصرف هرگونه دارویی که باعث رقیق شدن خون می‌شوند، جلوگیری کنید. استعمال دخانیات و الکل نیز ممنوع است.

اقدامات مهم و ضروری بعد از تزریق ژل

  • احتمالا بعد از تزریق ژل خط خنده متوجه کبودی و ورم می‌شوید. برای کاهش دادن این عوارض باید از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • داروهای تجویز شده باید راس ساعت مشخص مصرف شوند.
  • ناحیه‌ای که تحت درمان قرار داده شده است را به هیچ عنوان ماساژ ندهید.
  • همچنین نباید تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق از مواد آرایشی استفاده کنید.
  • از رفتن به حمام، استخر و... نیز باید خودداری کنید که مدت زمان آن توسط پزشکتان تعیین خواهد شد.

اقداماتی که قبل و بعد از تزریق ژل خط خنده باید انجام داد

سخن آخر

زیبایی برای هر فردی اهمیت دارد و این موضوع غیرقابل انکار است. در صورتی که ساکن اصفهان هستید و به دلایل مختلفی مانند سالخوردگی و پیری، قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید، مصرف سیگار و... نیاز به تزریق ژل خط خنده دارید، می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر حداد، بهترین دکتر برای تزریق ژل در اصفهان، تزریق را با بهترین کیفیت انجام دهید و از خدمات مشاوره و پشتیبانی رایگان هم بهره مند شوید.

 

دیدگاه‌ها  
#8 ادمین 1400-03-23 13:20
به نقل از میترا:
سلام خسته نباشید
میشه بگین برای از بین بردن کامل خط خنده در کلینیک دکتر حداد چند جلسه درمانی نیاز هست؟

سلام. سلامت باشید.
تعداد جلسات مورد نیاز برای از بین بردن خط خنده به عمق چروک ها و تعدادشان بستگی دارد. این مورد بعد از معاینه توسط پزشک به طور دقیق مشخص می شود.
نقل قول کردن
#7 ادمین 1400-03-23 13:19
به نقل از مهرناز:
سلام ممنون از مطلب خوبتون.
من سطح آلرژی بالایی دارم و می خوام تزریق ژل خط خنده انجام بدم. میشه بگین که آیا ممکنه به ژل حساسیت بدم یا نه؟ و اگه بله، باید چیکار کنم؟

سلام وقت به خیر.
بروز حساسیت به ژل خط خنده بسیار نادر است اما اگر سابقه آلرژی دارید، بهتر است به کلینیک دکتر حداد مراجعه کنید تا بعد از انجام آزمایش های لازم و معاینه توسط پزشک، در این مورد اظهار نظر شود.
نقل قول کردن
#6 ادمین 1400-03-23 13:17
به نقل از ستوده:
روزتون بخیر
اگه ممکنه یه مرکز خوب برای تزریق ژل خط خنده در اصفهان معرفی کنید که قیمتشون هم مناسب باشه.
ممنون.

سلام دوست عزیز. کلینیک دکتر حداد یکی از بهترین مراکز تزریق ژل خط خنده در اصفهان است که این خدمت را با قیمتی بسیار مناسب ارائه می کند.
نقل قول کردن
#5 ادمین 1400-03-23 13:15
به نقل از مرتضی:
سلام
ممکنه بفرمایین که تزریق ژل خط خنده عوارضی هم داره یا نه؟

سلام. وقت به خیر.
خیر. تزریق ژل خط خنده تقریبا هیچ عوارضی ندارد. ممکن است در محل تزریق دچار التهاب جزئی شوید که این مورد به سرعت برطرف می شود.
نقل قول کردن
#4 مرتضی 1400-03-23 13:14
سلام
ممکنه بفرمایین که تزریق ژل خط خنده عوارضی هم داره یا نه؟
نقل قول کردن
#3 ستوده 1400-03-23 13:13
روزتون بخیر
اگه ممکنه یه مرکز خوب برای تزریق ژل خط خنده در اصفهان معرفی کنید که قیمتشون هم مناسب باشه.
ممنون.
نقل قول کردن
#2 مهرناز 1400-03-23 13:11
سلام ممنون از مطلب خوبتون.
من سطح آلرژی بالایی دارم و می خوام تزریق ژل خط خنده انجام بدم. میشه بگین که آیا ممکنه به ژل حساسیت بدم یا نه؟ و اگه بله، باید چیکار کنم؟
نقل قول کردن
#1 میترا 1400-03-23 13:09
سلام خسته نباشید
میشه بگین برای از بین بردن کامل خط خنده در کلینیک دکتر حداد چند جلسه درمانی نیاز هست؟
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول تزریق ژل خط خنده در اصفهان

میزان ماندگاری تزریق ژل خنده به چه صورت است؟
ماندگاری ژل خط خنده بسته به بدن هر شخص و با توجه به متابولیسم او ممکن است متفاوت باشد. این ژل ها عموما بین ۶ ماه تا ۲ سال بسته به بدن و برند ماندگاری دارند.
چه مقدار ژل برای تزریق ژل خط خنده در کلینیک دکتر حداد اصفهان استفاده می شود؟
میزان ژل مورد نیاز برای تزریق در افراد مختلف متفاوت است و به عمق چروک ها بستگی دارد. برای اطلاع از میزان دقیق ژل مورد نیاز می توانید به کلینیک دکتر حداد مراجعه کنید.
چگونه ماندگاری تزریق ژل خط خنده را افزایش دهیم؟
مهم ترین اقدام محافظت از پوست در برابر نور خورشید و رژیم غذایی مناسب است. این دو در کنار هم به ماندگاری ژل در بدن کمک شایان توجهی می کند.
آیا تزریق ژل خط خنده دردناک است؟
خیر. پیش از شروع این فرایند، موضع مد نظر با کرم های بی حس کننده موضعی بی حس می شوند تا هیچ گونه دردی را احساس نکنید.