اصفهان، خیابان توحید میانی، بالای داروخانه دی، ساختمان پزشکی توحید

09026553928

031-36281305

بهترین دکتر برای تزریق ژل در اصفهان

با پیشرفت علم پزشکی در زمینه ی زیباسازی انسان، مواد و روش های بسیار متنوعی اختراع شده است. افراد خیلی زیادی در سراسر دنیا از این روش ها استقبال کرده اند و این امر در سال های اخیر رشد قابل ملاحظه ای داشته است. برخی از این روش ها جایگزین روش های زمانبر و گرانی مثل عمل های جراحی زیبایی شده اند. یکی از این روش ها تزریق ژل نام دارد. برای انجام این کار از ژل های مختلفی استفاده می شود. جدا از مهم بودن ژلی که استفاده می شود، کسی که این کار را انجام می دهد نیز بسیار مهم است. چرا که این امر با زیبایی انسان ارتباط مستقیم دارد و شوخی بردار نیست. بنابراین کسانی که در شهر زیبای اصفهان زندگی می کنند یا می خواهد در این شهر ژل تزریق کنند باید به دنبال یافتن بهترین دکتر برای تزریق ژل در اصفهان باشند. اگر خواهان کمی اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید می توانید با ما همراه باشید.

بهترین دکتر برای تزریق ژل در اصفهان

ژل چیست؟

ممکن است که این سوال نیز برای شما پیش آمده باشد که تزریق ژل چیست. ژل ها موادی هستند که برای پر کردن فرورفتگی ها و یا برجسته کردن برخی از قسمت های بدن استفاده می شوند. حالت این مواد شبیه ژل است و از دلایل نام گذاری آن ها همین نکته است. این مواد به وسیله ی سوزن های مخصوص به قسمت مورد نظر تزریق می شوند. در ادامه به کاربرد و موارد استفاده ی این مواد می پردازیم.

بهترین دکتر برای تزریق ژل در اصفهان

موارد استفاده از تزریق ژل

  • پر کردن چین و چروک ها و خط هایی که روی صورت و یا یدن افتاده است.
  • پر کردن فرورفتگی های بدن و صورت. مثل فرورفتگی شقیقه و یا پیشانی. همچنین کسانی که چانه ی کوچکی دارند می توانند با استفاده از این روش آن را بزرگتر کنند.
  • برجسته کردن برخی از نقاط صورت مثل چانه، گونه ها و لب ها.
  • اصلاح فرم بینی؛این گزینه اخیرا بسیار محبوب شده است و بسیاری از افراد به انجام آن اقدام می کنند. این هم هم برای بینی های جراحی شده مناسب است و هم بینی های نچرال و طبیعی. افرادی که از جراحی بینی می ترسند و یا دلیل خاصی برای انجام ندادن آن دارند می توانند از این روش برای اصلاح فرم بینی خود استفاده کنند. ناگفته نماند که استفاده از این روش در مقایسه با جراحی بینی قیمت بسیار کمتری دارد و ریسک آن بسیار پایین تر است. چرا که جراحی بینی دارای اثر دائمی است اما تزریق ژل اینگونه نیست.
  • کانتورینگ و زاویه بندی فک. این گزینه نیز در بین افراد بسیار محبوب است.
  • جوان سازی پوست دست.
  • حجم دادن به سینه و باسن.
  • از بین بردن مشکلات زیر چشم مثل سیاهی آن.
  • متقارن کردن چهره.

بهترین دکتر برای تزریق ژل در اصفهان

انواع مختلف ژل ها

ژل ها بر اساس نوع جذبشان به سه دسته تقسیم می شوند:

  1. ژل هایی که جذب نمی شوند. این نمونه از ژل ها جذب پوست فرد نمی شوند. چند سال است که ژل دائمی یا همان غیر قابل جذب طرفداران خود را از دست داده است و در اکثر موارد استفاده از آن ممنوع شده است.
  2. ژل هایی که جذب می شوند. ژل هایی که قابلیت جذب دارند بر اساس ماده ای که در بدن انسان وجود دارد ساخته می شوند. جنس این نمونه از ژل ها از هیالورونیک اسید است. اگر قصد تزریق ژل به لب هایتان را دارید این نوع از ژل ها انتخاب خوبی هستند.
  3. ژل هایی دیر جذب می شوند. این دسته از ژل ها نیز مانند ژل های غیر قابل جذب از طرفداران زیادی برخوردار نیستند. گلوله شدن این ژل بعد از مدتی از معایب بزرگ آن به حساب می آید.

باید بدانید که ژل های قابل جذب بسیار عالی هستند. چرا که این جذب ها عوارض خیلی کمی دارند. از دیگر نقاط قوت این مدل از ژل ها قابلیت تخلیه کردن آن ها است. به عنوان مثال اگر فردی فرم ژل تزریق شده را دوست نداشته باشد می تواند درخواست تخلیه کردن آن را بدهد. ارزان بودن ژل باعث شده است که سالانه افراد زیادی اقدام به تزریق کردن آن کنند. این کار در سراسر دنیا رواج دارد. تزریق این ماده در بین طیف وسیعی از افراد جامعه انجام می شود. می توان خانم ها و آقایان زیادی را دید که اقدام به انجام این کار کرده اند و یا قصد انجام آن را دارند. همچنین به دلیل عدم نیاز رفتن به اتاق عمل بر خلاف چربی، بسیاری از مردم آن را به تزریق چربی ترجیح می دهند.

بهترین دکتر برای تزریق ژل در اصفهان

کلینیک تزریق ژل در اصفهان

برای تزریق ژل باید به کلینیک های معتبر مراجعه کرد. یکی از کلینیک هایی که در زمینه ی تزریق کردن ژل فعالیت می کند، کلینیک دکتر حداد است. شما با مراجعه به این کلینیک می توانید به خدمات مختلفی پیرامون تزریق کردن ژل دسترسی داشته باشید.

نوشتن دیدگاه