اصفهان، خیابان توحید میانی، بالای داروخانه دی، ساختمان پزشکی توحید

09026553928

031-36281305

بهترین دکتر فیلر لب در اصفهان

با یک نگاه ساده به جامعه اطرافمان می توانیم به راحتی آمار افزایش یافته افرادی که به دنبال عمل های زیبایی هستند را ببینیم. بسیاری از این افراد تمایل به داشتن لب های برجسته و قلوه ای دارند. این امکان با تزریق فیلر لب به آسانی و در کمترین زمان ممکن است. این روش به دلیل نتایج فوری نظر و موثر طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.
دکتر مرجان حداد متخصص پوست، مو و زیبایی بهترین دکتر فیلر لب در اصفهان است که این عمل را با بهترین مواد و تجهیزات روز دنیا در محیطی ایمن و بهداشتی انجام می دهد. برای دریافت نوبت تزریق فیلر لب اصفهان با شماره های کلینیک دکتر حداد، بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

فیلر لب چیست؟

فیلر لب در واقع لایه ای نرم می باشد که با استفاده از سرنگ های بسیار کوچک به زیر پوست تزریق می گردد. و فیلر تزریق شده باعث ایجاد بافتی جدید در ناحیه لب می شود که همین موضوع باعث برجستگی لب ها خواهد شد. تزریق فیلر برای زیبایی و جوانی انجام می شود که معمولاً از مشتقات اسید هیالورونیک می‌ باشد. این مواد سازگاری بسیار بالایی با بدن انسان دارند و احتمال بروز آلرژی و حساسیت در آن ها پایین می باشد.

فیلر لب چیست؟

روش تزریق فیلر لب

در اولین قدم برای انجام این کار باید حتماً یک پزشکی عالی و مجرب در این زمینه را انتخاب کنید. برای پیدا کردن یک پزشک خوب باید تحقیق و بررسی هایی را انجام دهید و نمونه کارهای پزشکان را مشاهده نمایید. همچنین از تخصص پزشک و تجربه آن اطمینان حاصل کنید.
پس از آن یک جلسه مشاوره با پزشک داشته باشید و در مورد نحوه انجام کار، انتظاراتتان و هر آنچه در مورد فیلر لب لازم است بدانید صحبت نمایید‌.
قبل از تزریق فیلر باید لب ها را از مواد آرایشی تمیز کرده و به خوبی ضدعفونی نمایید.
تزریق فیلر لب با استفاده از سرنگ‌ های کوچک انجام می‌ شود اما به دلیل حساس بودن لب ها این روش با درد همراه خواهد بود. بنابراین پزشک برای جلوگیری از بروز درد نیم ساعت قبل از تزریق لیدوکائین که نوعی ماده بی حس کننده می باشد را تجویز می کند.
در نهایت پزشک میزان مشخصی از فیلر را به نقاط مشخص شده در لب تزریق می‌‌کند و باعث حجم دهی و فرم دهی به لب ها می شود.

روش تزریق فیلر لب

مراقبت های بعد از تزریق فیلر لب چیست؟

انواع روش های زیبایی نیاز به استراحت یا گذراندن دوره نقاهت دارد. اما تزریق فیلر لب یک روش غیر تهاجمی است که هیچگونه دوره استراحت یا ریکاوری نخواهد داشت. اما مانند تمامی روش های دیگر برای رسیدن به نتایج مطلوب نیاز به انجام مراقبت هایی خاص دارد که این مراقبت ها عبارت است از:

  • استفاده از سرنگ ها برای تزریق فیلر لب باعث ایجاد التهاب و قرمزی در لب می گردد که برای کاهش این عوارض بهتر است از کمپرس سرد استفاده نمایید.
  • سعی کنید از دست زدن یا گاز گرفتن لب ها بپرهیزید تا مانع از پخش شدن فیلر در اطراف لب شوید.
  • به مدت یک هفته از مصرف خوراکی های سفت یا تند و همچنین نوشیدنی‌ های داغ به شدت بپرهیزید.
  • برای جلوگیری از عفونت و یا کاهش درد بهتر است داروهای تجویز شده توسط پزشک را به موقع مصرف نمایید.
  • به مدت یک روز از آرایش کردن لب ها و استفاده از انواع رژ لب یا برق لب خودداری نمایید.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر لب چیست؟ 

بهترین دکتر تزریق فیلر در اصفهان

تزریق فیلر لب امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است به همین دلیل انتخاب بهترین دکتر اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا در نتیجه کار بسیار تاثیرگذار است.
شما می توانید با مراجعه به بهترین پزشک که تمامی مارک های فیلر را به خوبی می‌شناسد و همچنین اطلاعات کافی در مورد برندهای داخلی و خارجی دارد یک انتخاب درست و اصولی داشته باشید.
تزریق فیلر لب از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا به عنوان یک روش زیبایی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. به همین دلیل بهتر است برای انجام این کار حتماً به بهترین دکتر مراجعه کنید و از انجام این کار توسط افراد غیر متخصص بپرهیزید. زیرا انجام این کار توسط افراد غیر حرفه ای ممکن است عوارض جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.
یکی دیگر از مهم ترین مشخصات بهترین دکتر تزریق فیلر لب آن است که باید تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد تا بهترین نقاط را برای تزریق انتخاب کرده و زیبایی فوق العاده ای در لب ها ایجاد کند.
دکتر مرجان حداد یکی از بهترین پزشکان زیبایی و بهترین دکتر تزریق ژل اصفهان است. شما می توانید برای دریافت نوبت تزریق فیلر اصفهان به صورت حضوری به کلینیک مراجعه فرمایید یا با شماره های مرکز زیبایی دکتر حداد تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه