اصفهان، خیابان توحید میانی، بالای داروخانه دی، ساختمان پزشکی توحید

09026553928

031-36281305

بهترین محلول مزوتراپی مو

یکی از روش‌های درمان ریزش مو مزوتراپی است. در این روش محلول و یا داروی مورد نظر با کمک سوزن‌های بسیار ریز و نازک به لایه میانی پوست سر و یا به عبارتی مزودرم تزریق می شود. حالا سوالی که در این رابطه پیش می‌آید این است که بهترین محلول مزوتراپی مو کدام است، به کدام کشور تعلق دارد، قیمت آن چقدر است و در انتها با چه نام و برندی شناخته می شود؟

بهترین محلول مزوتراپی مو کدام است؟

محلول مزوتراپی چیست؟ همانطور که اشاره کردیم افرادی که ریزش مو را تجربه کرده‌اند، برای درمان ریزش موی سر با مزوتراپی به یک محلول نیاز دارند. ولی مشکل از جایی شروع می‌شود که نمی‌دانند کدام محلول در نوع خود بهترین است. البته پزشک متخصص شما در این زمینه می‌تواند نقش پررنگی داشته باشد و با معرفی بهترین برند محلول مزوتراپی مو، سعی در درمان شما با بهترین کیفیت ممکن را داشته باشد
ما در این قسمت بهترین محلول های مزوتراپی مو را به شما معرفی می کنیم:

محصولات BCN Classics
در محلول‌های این برند هیچ نوع ماده افزودنی یا نگهدارنده به کار گرفته نشده است و تمامی مواد تشکیل‌دهنده آن فعال خالص هستند. این دسته از محصولات توانسته‌اند از ویژگی‌های مختلفی بهره‌مند باشند که تحمل‌پذیری بالای آن‌ها در بین این موارد جای داده می‌شود. دسته‌بندی این محصولات از نوع کلاسیک بوده و به دو شکل متفاوت می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند:

  • به صورت تنهایی و مستقل
  • به صورت ترکیبی

حالا اگر بخواهید یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید، باید پزشک شما به صورت کامل شرایط را در نظر بگیرد و در انتها یکی را برای شما تجویز کند.

BCN Coctails
بدون شک از ترکیبات مفیدی که برای ریزش مو مفید هستند، کوکتل‌ها می‌باشند. علاوه بر اینکه می‌توان از کوکتل‌ها به تنهایی استفاده کرد، می‌توان آن را با محصولات کلاسیک هم به کار گرفت. این محلول در آمپول‌هایی با ظرفیت 10 میلی‌لیتری عرضه می‌شود و اگر بخواهید می توانید آن را به راحتی با سایر مواد فعال ترکیب کنید.

BCN Advanced
آخرین مورد نیز مربوط به BCN Advanced است. این گزینه در مقایسه با نمونه‌های دیگر بسیار پیشرفته‌تر می‌باشد. برای به دست آوردن این محلول از پپتیدهای نسل جدید کمک گرفته می‌شود. تاثیراتی که این محلول بر روی ریزش مو می‌گذارد، فوق‌العاده بوده و می‌تواند در بین اصلی‌ترین انتخاب‌ها برای مزوتراپی مو قرار بگیرد.
همچنین یکی از مواردی که باعث محبوبیت بالای این محلول شده است، خاصیت درمانی آن در زمینه‌های مختلف است که از آن‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • برطرف کردن چربی‌های موضعی
  • برطرف کردن لکه‌ها
  • برطرف کردن چروک پوست
  • برطرف کردن ترک‌های بدن

بهترین محلول مزوتراپی مو کدام است؟ 

کدام کشور سازنده بهترین محلول مزوتراپی مو است؟

یکی دیگر از سوالاتی که مطرح شده بود و از اهمیت بالایی نیز برخوردار است، این است که برترین محلول مزوتراپی مو را کدام کشور ساخته. به طور کلی دو کشور وجود دارند که سازنده بهترین محلول‌ها هستند.

  • آمریکا
    آمریکا از جمله کشورهایی به شمار می‌رود که توانسته نام خود را در بین برترین سازندگان محلول‌های مزوتراپی مو جای دهد. محصولات این کشور بسیار باکیفیت بوده و می‌توانند تاثیرگذاری ویژه‌ای را بر روی موهای شما داشته باشند. البته قیمت این محلول‌ها بسیار بالا بوده ولی نمی‌توان تاثیر فوق‌العاده آن‌ها را بر روی ریزش مو انکار کرد.
  • کره جنوبی
    کره جنوبی نیز از کشورهای پیشتاز در زمینه تولید بهترین محلول مزوتراپی مو است. اگرچه تاثیرگذاری این محلول‌ها در مقایسه با آمریکا کمتر است، ولی با این وجود می‌توانید آن‌ها را با خیال راحت برای درمان خود به کار ببرید. همچنین محلول‌هایی که توسط کره جنوبی ساخته می‌شوند، هزینه پایین‌تری دارند.

کدام کشور سازنده بهترین محلول مزوتراپی مو است؟ 

سخن آخر

در انتها باید به این موضوع اشاره کنیم که اگر می‌خواهید فرایند مزوتراپی موی شما با بالاترین کیفیت صورت گیرد، باید به دنبال یک کلینیک مجهز و تخصصی در این زمینه باشد. کلینیک دکتر حداد، بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان، همراه شماست تا بهترین تجربه از مزوتراپی مو اصفهان را در اختیار شما بگذارد.

نوشتن دیدگاه